خواص عایق بندی پرسلن و فوم
نوشته شده توسط : علی پور

خواص عایق بندی پرسلن و فوم
مقره های چینی معمولا در خطوط برق مورد استفاده قرار می گیرند.
مقالات مرتبط
1
چسب پلی استایرن عایق به یک دیوار بتنی
2
عایق Styrofoam سفتی را نصب کنید
3
2 عایق پلی استایرن اکسترود شده را نصب کنید
4
نصب پانل عایق تخته
بسیاری از مواد برای عایق، از جمله سلولز (کاغذ)، فایبرگلاس، پلی استایرن و آلومینیوم استفاده می شود. هرچند که همه مواد عایق کاری به همان هدف نرسیده اند. به عنوان مثال، Styrofoam (نام تجاری پلی استایرن) و پرسلن هر دو به عنوان مواد عایق، اما یکی به طور عمده در خانه کار می کند در حالی که دیگر استیل خطوط برق.

گروه تولیدی ایران ورق
 
مقره های چینی
خطوط برق و دیگر سیم های الکتریکی انرژی الکتریکی ولتاژ بالا را در امتداد سیم های معلق انتقال می دهند. در حالی که سیمها معمولا بدون عایق هستند، نقاط خاصی در امتداد سیمهای الکتریکی نیاز به عایق سازی دارند. به عنوان مثال، عایق ها در مکان هایی هستند که سیم های الکتریکی زندگی می کنند با قطب هایی که از آنها حمایت می کنند تماس می گیرند و در جایی که با ساختمان ها تماس می گیرند. از آنجا که عایق ها به میدان های الکتریکی پاسخ نمی دهند، می توانند راه های زیادی برای جلوگیری از آتش سوزی و شکست الکتریکی داشته باشند.

خواص چینی
عایق های چینی معمولا دارای غلظت های زیادی از مواد معدنی دیگر مانند آلومینا یا خاک رس هستند. ترکیبی از پرسلن و دیگر مواد معدنی اجازه می دهد تا برق بدون واکنش با سرنشینان برق نزدیک عبور کند. این نه تنها ایمنی بیشتری را تضمین می کند، بلکه باعث می شود برق بدون از دست دادن هیچ یک از هزینه های آن عبور کند. از آنجایی که چاشنی الکترود را انجام نمی دهد، به ویژه هنگامی که با سایر مواد غیر رسانا ترکیب شده، مواد ایده آل برای عایق ها را ایجاد می کند.

عایق پی وی سی
پلی استایرن یک علامت تجاری برای نام تجاری مواد پلی استایرن است، فوم متراکم است که اغلب به عنوان یک اسپری فروخته می شود. در حالی که پرسلن معمولا به عنوان یک عایق الکتریکی استفاده می شود، پلی استایرن برای احترام به خانه ها و ساختمان ها استفاده می شود. عایق مسکونی به اهداف بسیاری از جمله کنترل دما و آب و حفاظت از آتش می پردازد. از دیدگاه محیط زیست، Styrofoam با برخی نقدهای مواجه است. به عنوان مثال، TreeHugger.com، یک محصول از Discovery، از عایق پلی استایرن، و به ویژه پلی استایرن، برای استفاده از ضد انعطاف پذیر بازدارنده های شعله مانند هگزابروموسیکلودودکان، انتقاد کرده است.

خواص استریو فوم
اگر چه پلی استایرن به عنوان برخی مواد دیگر عایق مانند فایبر گلاس معمول نیست، اما مزایای خاصی دارد. برای یک چیز Styrofoam آب را نگه ندارد، بنابراین می تواند به خوبی برای پیشگیری از سیل و قالب کار کند. پلی استایرن همچنین دارای هدایت حرارتی کم است که می تواند در دمای سالمتر دمای داخلی سردتر و در دمای زمستان گرم تر باشد. با توجه به تراکم شدید پلی استایرن، آن نیز به عنوان یک مانع صوتی موثر عمل می کند.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: